רישום סימן מסחר

רישום סימן מסחר

אנו מובילים בתחום של רישום ואכיפה של סימני מסחר, מזה למעלה מ- 25 שנים.
הנסיון והמומחיות שלנו, הם היתרון שלכם.

רישום סימן מסחר לצרכי AMAZON

אם אתם מחפשים רישום של סימן מסחר בחו״ל אך ורק לצרכי רישום ל- Amazon Brand Registry, הקליקו כאן.

מהו סימן מסחר?

סימן מסחר יכול להיות מותג, כגון "מרצדס" או "קוקה קולה", או לוגו, או שילוב בין השניים. לפעמים, סימן מסחר עשוי להיות תלת-מימדי, או אפילו סוג מוגדר של ריח או צליל.

מטרתו המוגדרת של סימן מסחר, על פי החוק, היא לאפשר לציבור לזהות מוצר מסוים, או שרות מסוים, עם עסק מסוים.

ברמת העסק שלך, סימן מסחר עשוי להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו אי פעם במסגרת עסקכם.

סימן מסחר לא עולה הרבה כסף לרשום (בדרך כלל אלפי שקל בודדים), ואילו, עקב שימוש רחב, בצורה הראויה, תוכלו לבנות מוניטין רב לעסקכם. דבר זה עשוי לתרום לעסקכם תרומה כלכלית משמעותית.

יתר על כן, סימן מסחר המוכר בקרב הציבור עשוי להוסיף ערך לעסקכם – דבר אשר יכול לאפשר לכם למכור את העסק ביום מן הימים, או לגייס משקיעים להרחבת העסק, או לפתוח סניפים נוספים באמצעות זכיינים.

תשאלו היום את קוקה קולה מהו הנכס היקר ביותר לעסקם, ואולי תופתעו לשמוע שזה לא המתכון הסודי של המוצר, אלא סימן המסחר שלהם.

כמה כסף?

עלויות רישום סימן מסחר מורכבות משני חלקים: (א) האגרות, המשולמות למדינה; ו- (ב) שכר הטרחה שלנו.

האגרות נקבעות בהתאם לכמות הסוגים שבהם יירשם הסימן. כל סוג מהווה תחום של מוצרים או שרותים.

האגרה עבור רישום סימן מסחר אחד, בסוג אחד, עומד כעת על סך 1,795 ש"ח. עבור כל סוג נוסף, מתווסף סך של 1,350 ש"ח.

אם תבחרו לנסות ולהכניס את בקשת רישום הסימן שלכם למסלול המהיר (ראו הסבר בטור משמאל), מתווספת אגרה בסך 842 ש"ח עבור כל סוג.

שכר הטרחה שלנו מתווסף לסכומים הנ"ל, והוא ייקבע בהתאם לנסיבות. אתם מוזמנים להתקשר אלינו, או לשלוח לנו הודעה, על מנת לקבל הצעת מחיר.

ניתן לשלם גם באמצעות כרטיס אשראי.

כמה זמן?

במקרים מסוימים, ניתן לקבל אישור לסימן מסחר בתוך 1 עד 4 ימים!

קיימים שני מסלולים.

במסלול הרגיל, מוגשת הבקשה, והיא מצטרפת לתור ארוך של בקשות, הממתינות לטיפול הרשויות. התור הוא ארוך. היום, למשל, הרשויות בוחנות את הבקשות אשר הוגשו לפני כ- 3-4 חודשים…

לעומת זאת, אם נכין עבורכם בקשה מיוחדת להכנס למסלול המהיר, ונשכנע את הרשם כי המקרה שלכם מצדיק טיפול מיידי, כי אז הבקשה תקפוץ לראש התור, ותיבחן בתוך ימים ספורים.

המסלול המהיר הוא אמנם קצת יותר יקר, אבל לחסכון בזמן יש שני יתרונות מאד משמעותיים. ברגע שהסימן שלכם אושר, הוא ימנע מכל אדם אחר לרשום את אותו הסימן או סימן הדומה לו מאד. לעומת זאת, עד לאישור הסימן (כלומר, במהלך תקופת ההמתנה של 4 חודשים), אדם אחר יוכל להגיש בקשה זהה, והעובדה שאתם הגשתם קודם לא בהכרח תתן לכם קדימות עליו. כמו כן, כל עוד הסימן שלכם טרם נרשם סופית, לא תוכלו לאכוף אותו ולנקוט בהליכי הפרת סימן מסחר רשום, כנגד חקיינים.

בשני המסלולים, לאחר אישור הסימן, הוא מתפרסם בסוף אותו חודש ביומן סימני המסחר, לתקופת התנגדות בת 3 חודשים. אם לא הוגשה התנגדות על ידי צד ג', הסימן יירשם, ותונפק תעודת רישום.

לפרטים נוספים על הליכים לאכיפת סימני מסחר, הקליקו כאן

מה הפרוצדורה?

אנו עושים את הכל עבורכם.

לא נדרש מכם אלא למסור לנו כמה פרטים בסיסיים, כגון שם, כתובת, וכיו"ב, ופרטי הסימן שברצונכם להגן עליו, וכן לחתום על יפוי כח בנוסח שנתן לכם ולהחזיר אותו אלינו במייל. כמו כן, יהיה עליכם לשלם את האגרה ואת שכר הטרחה (ראה בטור משמאל).

זה הכל!

כל התהליך כולו יכול להתבצע מולנו באמצעות דוא"ל, כך שאין צורך שתגיעו למשרדנו. בדרך זו, אנו משרתים לקוחות בכל מקום בארץ.

אם תבחרו לנסות ולהכניס את בקשתכם למסלול המהיר, אנו גם נתאם את הדבר איתכם, ונכין עבורכם תצהיר אשר יפרט את הנימוקים מדוע המקרה שלכם מצדיק טיפול דחוף.

אנו נגיש מיד לאחר מכן את הבקשה, ונעדכן אתכם על כל התפתחות שתחול בתהליך רישום הסימן.

ושיהיה בהצלחה!

רישום סימן
מסחר בחו"ל

סימני מסחר הם זכויות טריטוריאליות. כלומר, יש לרשום את סימן המסחר בכל מדינה בה תרצו להיות מוגנים.

למרבה הצער, לא קיים רישום בינלאומי אשר מעניק תוקף באופן אוטומטי בכל העולם. ייתכן ונתקלתם באינטרנט במושג הידוע בכינויים שונים, כגון "רישום בינלאומי" או "International Registration" או מסלול "WIPO" או מסלול "מדריד", אבל זה משהו אחר, ונעמוד על כך בהמשך עמודה זו.

החדשות הטובות הן שרייף את רייף מתמחים ברישום סימני מסחר גם בחו"ל, כך שנוכל להגיש בקשות לרשום את סימני המסחר שלכם בכל מקום שתרצו, בין אם זה ב- "בחבילת הבסיס" (EU, ארה"ב, אנגליה, סין) ובין בכל מקום אחר בעולם.

כאמור, קיימים שני מסלולים לרישום סימן מסחר בחו"ל. האחד, הידוע בשם "המסלול הלאומי", הוא מסלול שבו אנו מגישים בקשה באופן ישיר בכל מדינה שאתם בחרתם בה. המסלול השני, עליו עמדנו לעיל, הוא מסלול "מדריד". כאן, עדיין יש צורך לבחור את המדינות, ולשלם אגרה עבור כל מדינה שבוחרים, והסימן עדיין ייבדק וייבחן בנפרד בכל אותן מדינות, אולם תהליך ההגשה שונה. קיימים הבדלים נוספים בין המסלולים – אתם מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח להסביר לכם את הדברים.

חקיינים היזהרו!

בנוסף על רישום סימן המסחר שלכם בארץ בחו"ל, אנו גם מנהלים את מגוון סוגי ההליכים המשפטיים להגנה ואכיפה על סימני מסחר, בכל מקום בעולם, בין אם אתם בצד התובע או בצד הנתבע.

יש לנו שיעורי הצלחה גבוהים ביותר בהליכים מסוג זה, תודות למקצועיות ולמיומנות המיוחדות שלנו בעניינים אלה.

לפרטים נוספים על הליכים לאכיפת סימני מסחר, הקליקו כאן

שיטת סיווג סחורות

כאשר רושמים סימן מסחר, חייבים לציין את המוצרים או השרותים שבעל הסימן יספק תחת הסימן המבוקש. המוצרים והשרותים חייבים
להיות מסווגים לפי אחד או יותר מבין 45 סוגים שנקבעו בחוק. האגרות נקבעות על פי כמות הסוגים שבהם מבוקש לרשום את הסימן.

להלן רשימה של הסוגים, וכותרות המוצרים/השרותים השייכים אליהם:

סוג 1
מוצרים כימיים המשמשים בתעשייה, במדע ובצילום, וכן בחקלאות, גננות וביערנות; שרפים מלאכותיים בלתי מעובדים, חומרים פלסטיים בלתי מעובדים; דשנים; תרכובות לכיבוי דלקות; תכשירי הרפיה והלחמה; חומרים כימיים לשמור מצרכי מזון; חומרי בורסקאות; דבקים המשמשים בתעשייה.
סוג 2
צבעים, ורנישים, לכות; חומרים משמרים בפני חלודה וקלקול עץ; חומר גוון, קובעי צבע; שרפים טבעיים גלמיים; מתכות בצורת ריקועים ואבקה לשימוש בצביעה, בקישוט, בהדפסה ובאומנות.
סוג 3
תכשירי הלבנה וחומרים אחרים המשמשים לכביסה; תכשירי ניקוי, צחצוח, מריקה ושפשוף; סבונים שאינם רפואיים; בשמים, שמנים אתריים, תכשירי קוסמטיקה שאינם רפואיים, תרחיצים לשיער שאינם רפואיים; משחות שיניים שאינן רפואיות.
סוג 4
שמנים ושומנים תעשייתיים; שמני סיכה; תרכובות סופגות אבק, תרכובות מלחלחות ותרכובות מקשרות; חומרי דלק (לרבות בנזין למנועים) ומאור; נרות ופתילות לתאורה.
סוג 5
תכשירי רוקחות, רפואה ווטרינריה; תכשירים סניטריים לשימוש רפואי; מזון וחומרים דיאטטיים המותאמים לשימוש רפואי ווטרינרי, מזון לתינוקות; תוספי תזונה לבני אדם ולחיות; אספלניות, חומרי חבישה; חומרים למילוי שיניים, שעווה המשמשת לריפוי שיניים; חומרי חיטוי; תכשירים להשמדת רמשים; קוטלי פטריות וקוטלי עשבים.
סוג 6
מתכות פשוטות וסגסוגותיהן, עפרות מתכת, חומרי בניין ובנייה ממתכת; בתים ניידים ממתכת;; כבלים ותיל לא חשמליים העשויים ממתכת פשוטה; פריטים קטנים של מוצרי מתכת; מכלים ממתכת לאחסון והובלה; כספות.
סוג 7
מכונות וכלי מכונות; מנועים (למעט מנועים לכלי רכב יבשתיים); מצמדים ורכיבי תמסורת (למעט לכלי רכב יבשתיים); מכשירים חקלאיים; חממות לביצים; מכונות מכירה אוטומטיות.
סוג 8
כלי עבודה ומכשירי עבודה ידניים (המופעלים ידנית); סכו"ם, נשק צד; תערים.
סוג 9
התקנים ומכשירים לשימוש במדע, בחקירת הים, במחקר, בצילום, בקולנוע, בראיה, בשקילה, במדידה, באיתות, בבדיקה (פיקוח); בהצלת נפשות ובהוראה; התקנים ומכשירים להולכה, מיתוג, המרה, צבירה, וויסות או בקרה על חשמל; התקנים להקלטה, העברה או שיחזור של קול וחוזי; נושאי נתונים מגנטיים, דיסקות להקלטה; קומפקט דיסק; תקליטורי די וי די ואמצעי תקשורת אחרים להקלטה דיגיטלית; מנגנונים בעבור מכשירים המופעלים על ידי מטבע; קופות רושמות, מכונות חישוב, ציוד לעיבוד נתונים; מחשבים; תוכנות מחשב; מכשירים לכיבוי אש.
סוג 10
התקנים ומכשירים המשמשים לניתוח, לרפואה, לריפוי שיניים ולריפוי וטרינרי; איברים, עיניים ושיניים, כולם מלאכותיים; פריטים אורתופדיים; חומרי תפירה; אבזרים טיפוליים ואבזרי עזר המותאמים לבעלי מוגבלות; התקנים לעיסוי; התקנים, אבזרים ופריטים לתינוקות יונקים; התקנים, אבזרים ופריטים לפעילות מינית.
סוג 11
התקנים למאור, לחימום, להפקת אדים, לבישול, לקירור, לייבוש, לאוורור, לאספקת מים ולמטרות סניטריות.
סוג 12
כלי רכב; התקנים לתנועה ביבשה, באוויר או במים.
סוג 13
כלי נשק; תחמושת וקלעים; חומרי נפץ; זיקוקים דינור.
סוג 14
מתכות יקרות וסגסוגותיהן; תכשיטים, אבנים יקרות ואבני חן; שעונים ומכשירים כרונומטרים.
סוג 15
כלי נגינה.
סוג 16
נייר וקרטון; דברי דפוס; צורכי כריכת ספרים; צילומים; צורכי כתיבה וצורכי משרד, למעט רהיטים; דבקים לנייר או לשימוש ביתי; חומרים לאמנים ולרישום; מכחולים; חומרי לימוד והוראה; יריעות, סרטים ושקיות מפלסטיק לעטיפה ואריזה; אותיות דפוס וגלופות.
סוג 17
גומי, גוטאפרשה, גומי טבעי, אסבסטוס, נציץ ותחליפים לחומרים אלו, שהינם בלתי מעובדים או חצי מעובדים; פלסטיק ושרף מחושלים לשימוש בייצור; חומרי אטימה, סתימה ובידוד; צינורות, גלילים וזרנוקים גמישים, שאינם ממתכת.
סוג 18
עור וחיקויי עור; עורות בעלי חיים וגלדים; מזוודות ותיקי נשיאה; מטריות ושמשיות; מקלות הליכה; שוטים, רתמות ואוכפים; קולרים, רצועות ובגדים לבעלי חיים.
סוג 19
חומרי בנין (לא מתכתיים); צינורות קשיחים אל מתכתיים לבניה; אספלט, זפת וחמר; בניינים ניידים שאינם מתכתיים, מצבות שאינן ממתכת.
סוג 20
רהיטים, מראות, מסגרות לתמונות; מכלים, שאינם ממתכת, לאחסון והובלה; עצם, קרן, עצם לוויתן או אם הפנינה, לא מעובדים או מעובדים למחצה; צדפות; מירשאום; ענבר צהוב.
סוג 21
כלים ומכלים לבית ולמטבח; מסרקות וספוגים; מברשות פרט למכחולים; חומרים לעשיית מברשות; פריטים לצורכי ניקוי; זכוכית בלתי מעובדת או מעובדת למחצה, פרט לזכוכית לצורכי בניה; כלי זכוכית, חרסינה וחומר.
סוג 22
חבלים וחוטים; רשתות; אוהלים וטרפולין; יריעות מבד או מחומרים סינטטיים; מפרשים; שקים להעברה ולאחסון של חומרים בכמויות גדולות; חומרי ריפוד ומילוי למעט נייר, קרטון, גומי או פלסטיק; חומרי בד מסיבי גלם ותחליפיהם.
סוג 23
מטווה וחוטים לשימוש בבדים.
סוג 24
בדים ותחליפים לבדים; מוצרי בד לבית; וילונות מבד או פלסטיק.
סוג 25
דברי הלבשה, הנעלה וכיסויי ראש.
סוג 26
תחרה ומעשי רקמה, סרטים ומקלעות; כפתורים; ווים ולולאות, סיכות ומחטים; פרחים מלאכותיים; קישוטים לשיער; שיער מלאכותי.
סוג 27
שטיחים, מרבדים, מחצלאות, לינולאום וחומרים אחרים לכיסויי רצפות קיימות; וילאות קיר (שאינם מבד).
סוג 28
משחקים וצעצועים; התקני משחקי וידאו; צרכי התעמלות וספורט; קישוטים לעצי חג המולד.
סוג 29
בשר, דגים, עופות וציד; תמציות בשר; פירות וירקות משומרים, מיובשים ומבושלים; ריבות, מרקחות, לפתנים, ביצים, חלב ומוצרי חלב; שמני ושומני מאכל.
סוג 30
קפה, תה, קקאו ותחליפי קפה; אורז; טפיוקה וסגו; קמח ומוצרים העשויים מדגנים; לחם, דברי מאפה וממתקים; גלידות; סוכר, דבש; נופת; שמרים, אבקת אפייה; מלח; חרדל, חומץ, רטבים (נותני טעם); תבלינים; קרח.
סוג 31
מוצרי חקלאות, חקלאות ימית, גננות ויערנות גולמיים ולא מעובדים; תבואות וזרעים גולמיים ולא מעובדים; פירות וירקות טריים, עשבים טריים; שתילים ופרחים חיים; פקעות, זרעים וגרעינים לשתילה; בעלי חיים; מזון ושתיה לבעלי חיים; לתת.
סוג 32
בירה; מים מינרליים, מי סודה ומשקאות לא כוהליים אחרים; משקאות מפירות ומיצי פירות; עסיסים ותכשירים אחרים להכנת משקאות.
סוג 33
משקאות כוהליים (למעט בירה).
סוג 34
טבק; צרכי מעשנים; גפרורים.
סוג 35
פרסומות; ניהול עסקים; טיפול בעסקים; פעולות משרדיות.
סוג 36
ביטוח; עסקי מימון; עסקי כספים; עסקי נכסי דלא ניידי.
סוג 37
הקמת מבנים; תיקונים; שירותי התקנה.
סוג 38
תקשורת רחק (טלקומוניקציה).
סוג 39
הובלה, אריזה ואחסנה של סחורות; ארגון נסיעות.
סוג 40
טיפול בחומרים.
סוג 41
חינוך; הענקת אימונים; בידור; פעילות ספורט ותרבות.
סוג 42
שירותים מדעיים וטכנולוגיים ומחקר ועיצוב הקשורים לשירותים אלה; שירותי ניתוח ומחקר תעשייתי; עיצוב ופיתוח של תוכנת וחומרת מחשב.
סוג 43
שירותים להספקת מזון ומשקה; לינה זמנית.
סוג 44
שירותים רפואיים; שירותים וטרינריים; טיפולים היגיינים וטיפולי יופי לבני אדם או לבעלי חיים; שירותים בקשר לחקלאות, גננות ויערנות.
סוג 45
שירותים משפטיים; שירותי אבטחה להגנה פיזית על נכסים מוחשיים ובני אדם; שירותים אישיים וחברתיים הניתנים בידי אחרים לענות על צרכי הפרט.

שיטת סיווג סחורות

כאשר רושמים סימן מסחר, חייבים לציין את המוצרים או השרותים שבעל הסימן יספק תחת הסימן המבוקש. המוצרים והשרותים חייבים
להיות מסווגים לפי אחד או יותר מבין 45 סוגים שנקבעו בחוק. האגרות נקבעות על פי כמות הסוגים שבהם מבוקש לרשום את הסימן.

להלן רשימה של הסוגים, וכותרות המוצרים/השרותים השייכים אליהם:

סוג 1
מוצרים כימיים המשמשים בתעשייה, במדע ובצילום, וכן בחקלאות, גננות וביערנות; שרפים מלאכותיים בלתי מעובדים, חומרים פלסטיים בלתי מעובדים; דשנים; תרכובות לכיבוי דלקות; תכשירי הרפיה והלחמה; חומרים כימיים לשמור מצרכי מזון; חומרי בורסקאות; דבקים המשמשים בתעשייה.
סוג 2
צבעים, ורנישים, לכות; חומרים משמרים בפני חלודה וקלקול עץ; חומר גוון, קובעי צבע; שרפים טבעיים גלמיים; מתכות בצורת ריקועים ואבקה לשימוש בצביעה, בקישוט, בהדפסה ובאומנות.
סוג 3
תכשירי הלבנה וחומרים אחרים המשמשים לכביסה; תכשירי ניקוי, צחצוח, מריקה ושפשוף; סבונים שאינם רפואיים; בשמים, שמנים אתריים, תכשירי קוסמטיקה שאינם רפואיים, תרחיצים לשיער שאינם רפואיים; משחות שיניים שאינן רפואיות.
סוג 4
שמנים ושומנים תעשייתיים; שמני סיכה; תרכובות סופגות אבק, תרכובות מלחלחות ותרכובות מקשרות; חומרי דלק (לרבות בנזין למנועים) ומאור; נרות ופתילות לתאורה.
סוג 5
תכשירי רוקחות, רפואה ווטרינריה; תכשירים סניטריים לשימוש רפואי; מזון וחומרים דיאטטיים המותאמים לשימוש רפואי ווטרינרי, מזון לתינוקות; תוספי תזונה לבני אדם ולחיות; אספלניות, חומרי חבישה; חומרים למילוי שיניים, שעווה המשמשת לריפוי שיניים; חומרי חיטוי; תכשירים להשמדת רמשים; קוטלי פטריות וקוטלי עשבים.
סוג 6
מתכות פשוטות וסגסוגותיהן, עפרות מתכת, חומרי בניין ובנייה ממתכת; בתים ניידים ממתכת;; כבלים ותיל לא חשמליים העשויים ממתכת פשוטה; פריטים קטנים של מוצרי מתכת; מכלים ממתכת לאחסון והובלה; כספות.
סוג 7
מכונות וכלי מכונות; מנועים (למעט מנועים לכלי רכב יבשתיים); מצמדים ורכיבי תמסורת (למעט לכלי רכב יבשתיים); מכשירים חקלאיים; חממות לביצים; מכונות מכירה אוטומטיות.
סוג 8
כלי עבודה ומכשירי עבודה ידניים (המופעלים ידנית); סכו"ם, נשק צד; תערים.
סוג 9
התקנים ומכשירים לשימוש במדע, בחקירת הים, במחקר, בצילום, בקולנוע, בראיה, בשקילה, במדידה, באיתות, בבדיקה (פיקוח); בהצלת נפשות ובהוראה; התקנים ומכשירים להולכה, מיתוג, המרה, צבירה, וויסות או בקרה על חשמל; התקנים להקלטה, העברה או שיחזור של קול וחוזי; נושאי נתונים מגנטיים, דיסקות להקלטה; קומפקט דיסק; תקליטורי די וי די ואמצעי תקשורת אחרים להקלטה דיגיטלית; מנגנונים בעבור מכשירים המופעלים על ידי מטבע; קופות רושמות, מכונות חישוב, ציוד לעיבוד נתונים; מחשבים; תוכנות מחשב; מכשירים לכיבוי אש.
סוג 21
כלים ומכלים לבית ולמטבח; מסרקות וספוגים; מברשות פרט למכחולים; חומרים לעשיית מברשות; פריטים לצורכי ניקוי; זכוכית בלתי מעובדת או מעובדת למחצה, פרט לזכוכית לצורכי בניה; כלי זכוכית, חרסינה וחומר.
סוג 22
חבלים וחוטים; רשתות; אוהלים וטרפולין; יריעות מבד או מחומרים סינטטיים; מפרשים; שקים להעברה ולאחסון של חומרים בכמויות גדולות; חומרי ריפוד ומילוי למעט נייר, קרטון, גומי או פלסטיק; חומרי בד מסיבי גלם ותחליפיהם.
סוג 23
מטווה וחוטים לשימוש בבדים.
סוג 24
בדים ותחליפים לבדים; מוצרי בד לבית; וילונות מבד או פלסטיק.
סוג 25
דברי הלבשה, הנעלה וכיסויי ראש.
סוג 26
תחרה ומעשי רקמה, סרטים ומקלעות; כפתורים; ווים ולולאות, סיכות ומחטים; פרחים מלאכותיים; קישוטים לשיער; שיער מלאכותי.
סוג 27
שטיחים, מרבדים, מחצלאות, לינולאום וחומרים אחרים לכיסויי רצפות קיימות; וילאות קיר (שאינם מבד).
סוג 28
משחקים וצעצועים; התקני משחקי וידאו; צרכי התעמלות וספורט; קישוטים לעצי חג המולד.
סוג 29
בשר, דגים, עופות וציד; תמציות בשר; פירות וירקות משומרים, מיובשים ומבושלים; ריבות, מרקחות, לפתנים, ביצים, חלב ומוצרי חלב; שמני ושומני מאכל.
סוג 30
קפה, תה, קקאו ותחליפי קפה; אורז; טפיוקה וסגו; קמח ומוצרים העשויים מדגנים; לחם, דברי מאפה וממתקים; גלידות; סוכר, דבש; נופת; שמרים, אבקת אפייה; מלח; חרדל, חומץ, רטבים (נותני טעם); תבלינים; קרח.
סוג 31
מוצרי חקלאות, חקלאות ימית, גננות ויערנות גולמיים ולא מעובדים; תבואות וזרעים גולמיים ולא מעובדים; פירות וירקות טריים, עשבים טריים; שתילים ופרחים חיים; פקעות, זרעים וגרעינים לשתילה; בעלי חיים; מזון ושתיה לבעלי חיים; לתת.
סוג 10
התקנים ומכשירים המשמשים לניתוח, לרפואה, לריפוי שיניים ולריפוי וטרינרי; איברים, עיניים ושיניים, כולם מלאכותיים; פריטים אורתופדיים; חומרי תפירה; אבזרים טיפוליים ואבזרי עזר המותאמים לבעלי מוגבלות; התקנים לעיסוי; התקנים, אבזרים ופריטים לתינוקות יונקים; התקנים, אבזרים ופריטים לפעילות מינית.
סוג 11
התקנים למאור, לחימום, להפקת אדים, לבישול, לקירור, לייבוש, לאוורור, לאספקת מים ולמטרות סניטריות.
סוג 12
כלי רכב; התקנים לתנועה ביבשה, באוויר או במים.
סוג 13
כלי נשק; תחמושת וקלעים; חומרי נפץ; זיקוקים דינור.
סוג 14
מתכות יקרות וסגסוגותיהן; תכשיטים, אבנים יקרות ואבני חן; שעונים ומכשירים כרונומטרים.
סוג 15
כלי נגינה.
סוג 16
נייר וקרטון; דברי דפוס; צורכי כריכת ספרים; צילומים; צורכי כתיבה וצורכי משרד, למעט רהיטים; דבקים לנייר או לשימוש ביתי; חומרים לאמנים ולרישום; מכחולים; חומרי לימוד והוראה; יריעות, סרטים ושקיות מפלסטיק לעטיפה ואריזה; אותיות דפוס וגלופות.
סוג 17
גומי, גוטאפרשה, גומי טבעי, אסבסטוס, נציץ ותחליפים לחומרים אלו, שהינם בלתי מעובדים או חצי מעובדים; פלסטיק ושרף מחושלים לשימוש בייצור; חומרי אטימה, סתימה ובידוד; צינורות, גלילים וזרנוקים גמישים, שאינם ממתכת.
סוג 18
עור וחיקויי עור; עורות בעלי חיים וגלדים; מזוודות ותיקי נשיאה; מטריות ושמשיות; מקלות הליכה; שוטים, רתמות ואוכפים; קולרים, רצועות ובגדים לבעלי חיים.
סוג 19
חומרי בנין (לא מתכתיים); צינורות קשיחים אל מתכתיים לבניה; אספלט, זפת וחמר; בניינים ניידים שאינם מתכתיים, מצבות שאינן ממתכת.
סוג 20
רהיטים, מראות, מסגרות לתמונות; מכלים, שאינם ממתכת, לאחסון והובלה; עצם, קרן, עצם לוויתן או אם הפנינה, לא מעובדים או מעובדים למחצה; צדפות; מירשאום; ענבר צהוב.
סוג 32
בירה; מים מינרליים, מי סודה ומשקאות לא כוהליים אחרים; משקאות מפירות ומיצי פירות; עסיסים ותכשירים אחרים להכנת משקאות.
סוג 33
משקאות כוהליים (למעט בירה).
סוג 34
טבק; צרכי מעשנים; גפרורים.
סוג 35
פרסומות; ניהול עסקים; טיפול בעסקים; פעולות משרדיות.
סוג 36
ביטוח; עסקי מימון; עסקי כספים; עסקי נכסי דלא ניידי.
סוג 37
הקמת מבנים; תיקונים; שירותי התקנה.
סוג 38
תקשורת רחק (טלקומוניקציה).
סוג 39
הובלה, אריזה ואחסנה של סחורות; ארגון נסיעות.
סוג 40
טיפול בחומרים.
סוג 41
חינוך; הענקת אימונים; בידור; פעילות ספורט ותרבות.
סוג 42
שירותים מדעיים וטכנולוגיים ומחקר ועיצוב הקשורים לשירותים אלה; שירותי ניתוח ומחקר תעשייתי; עיצוב ופיתוח של תוכנת וחומרת מחשב.
סוג 43
שירותים להספקת מזון ומשקה; לינה זמנית.
סוג 44
שירותים רפואיים; שירותים וטרינריים; טיפולים היגיינים וטיפולי יופי לבני אדם או לבעלי חיים; שירותים בקשר לחקלאות, גננות ויערנות.
סוג 45
שירותים משפטיים; שירותי אבטחה להגנה פיזית על נכסים מוחשיים ובני אדם; שירותים אישיים וחברתיים הניתנים בידי אחרים לענות על צרכי הפרט.

ממליצים עלינו ברשת...

אלון חת
קרא עוד
מצאתי במשרד עו"ד רייף את רייף מקצועיות ללא פשרות, סבלנות ושירותיות אשר אינם מאפיינים את השוק הישראלי. אורח רוח והבנה לצרכיי כלקוח. הסברים מדוייקים וברורים אשר הביאו אותי לקבל את ההחלטה לבחור במשרד לשם ביצוע הפעילויות הנדרשות לי. לוחות הזמנים מהירים, עומדים במילתם תמיד והכל בנועם ובצניעות. בנוסף בשל נסיונם הרב חסכו לי כסף רב בבחירת צעדים משפטיים נכונים יותר ויעילים יותר עבור צרכיי.
עו"ד יותם בריטשנר
קרא עוד
חיפשתי משרד שיסייע לי ברישום סימן מסחר בישראל. מצאתי את משרד רייף, שביצע את התהליך מהיר בצורה שירותית וגרם לי שוב לסמוך על שירות חיצוני רגיש בו היה לי צורך. כמובן התמחור היה הוגן והשיח היה נעים, דברים שגם אותם יש לקחת בחשבון. אני ממש מרוצה וממליץ בחום.
chen moyal
קרא עוד
הגעתי לעו"ד אריה רייף די במקרה, בחיפוש אקראי של עורך דין בתחום סימני המסחר. על אף החשש לפנות לעורך דין דרך חיפוש בגוגל, לשמחתי מצאתי עורך דין מצוין! מחירים מעולים, שירות מעולה, סבלנות, יעילות ומקצועיות!!! ממליצה לכל מי שמחפש עורך דין!
צדי אליאס
קרא עוד
שמח להמליץ על עו"ד רייף . פנינו לעו"ד ריייף ומייד הבנו שהגענו לכתובת הנכונה. השרות היה מקצועי, תוך מתן הסברים מפורטים עד להבנה מוחלטת! הכל נעשה באדיבות, נוחות ומהירות! אם אצטרך שוב שרות בתחום זה, אפנה אליו מיידית. אז לכל מי שמחפש שרות מקצועי, מהיר ואדיב - עו"ד רייף מומלץ!‎
רן שלום (רני)
קרא עוד
הגשתי בקשה לשני סימני מסחר בישראל. אריה היה אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך ונתן לי מענה מלא וסובלני לכל בקשה. קיבלתי את האישור והתעודות בזמן קצר מאוד יחסית. תודה רבה, בהחלט אשתמש בשירותכם בעתיד.
simple media
קרא עוד
עורך הדין אריה רייף, מקצוען אמיתי. הבנה מלאה בכל הקשור לקנין רוחני וסימני מסחר. תענוג לחזור ולקבל שירות מכל הלב.
אימפריאל רזרב פוד בע"מ
קרא עוד
מקצועיות, מענה ללא המתנה ויחס חם! ממליצים בחום!
טלי ליבא שלם
קרא עוד
שירות מקצועי ואדיב! ידע נרחב בכל נושא סימני המסחר ברמה בינלאומית! שווה ומומלץ בחום!
DopamineO
קרא עוד
פשוט תענוג! 0 טעויות הכל חלק.
יוסי שטרן
קרא עוד
זמין, מקצועי ובמחיר מעולה. נדיר לקבל שירות כל כך מהיר.
Gidi Kaczelnik
קרא עוד
מרגע יצירת הקשר עם עו"ד אריה רייף בנוגע לרישום סימן מסחר זכיתי לקבל ממנו טיפול מקצועי מהיר, יעיל ומוצלח, שהיה מלווה בגישה שירותית ונעימה !
Salah Ayoub
קרא עוד
مع اني لم التقي به بتاتاً سوى عن طريق الزوووم. الا ان المحامي اريه رايف ابدى الماماً ومهنية كبيرة جدا بموضوع تسجيل "العلامة التجارية " الخاصة بنا. وبتكاليف مقبولة جداً. كل الاحترام ومشكور جداً.
ראדה ליידרמן
קרא עוד
שמחנו להכיר את עו"ד אריה רייף. קיבלנו שירות מקצועי, מהיר, אדיב ונעים במחיר הוגן. מומלץ בחום רב.
moshedolevaai
קרא עוד
שירות מקצועי ואדיב ביותר. ממליץ בחום.
Mulik Atrakchi
קרא עוד
השירות היה מקצועי ומהיר והזמינות של עו"ד הייתה מעולה. מקצועיים ומומלצים.
מזכירות קיויתי
קרא עוד
שירות יוצא דופן, מיוחד מהיר ואדיב.
lali mound
קרא עוד
פניתי בנושא רישום סימן מסחרי, קיבלתי הסבר נרחב לפני ושירות מהיר ואדיב אחרי, מחיר הגון, ממליצה בחום.
Erez Zielinski Rozen
קרא עוד
עוד רציני ומקצועי, פשוט תענוג.
Roman Ziegler
קרא עוד
טיפול מקצועי ומהיר
Moshe Dolev
קרא עוד
טיפול מקצועי ואדיב
דורון ליבנה
קרא עוד
ביקשנו לרשום סימן מסחרי וקיבלנו שירות מקצועי, נהיר ואדיב ביותר.
דרור שלום
קרא עוד
שרות מהיר ואמין.
Erel Morris
קרא עוד
השירות היה מקצועי ומדוייק
Eran Shilo
קרא עוד
שירות אדיב ומקצועי
הקודם
הבא